Q/A
Publicerat den

Q -Var har du lagt ut bloppisen?
A - Hej du hittar den här
 
 
Q - Hej fina du! Skulle du kunna berätta lite om hur man kan få självförtroendet att ha vita jeans? Låter kanske lite knäppt, men med tanke på att det är vitt, så ser man ju .. Allt. Kanske oönskade cameltoe, någon ynka liten fläck som blir 100 gånger större vid vit färg, "valkar" osv. Kram
A - Hej! Men absolut jag har aldrig riktigt tänkt på att det skulle vara "pinsamt" det är som vilket annat par jeans förutom att dem är vita, inga konstigheter att ha vita jeans på sig! Tycker det är super snyggt och passar till vad som helst nästan och ljusar upp din mörka outfit på en bråkdels sekund. Om du kanske tycker det skulle vara lite jobbigt att ha på sig vita jeans så tycker jag att du borde testa ett par innan och kanske tänka ut några snygga stilrena outfits att matcha dem med, här är några tips. Kramis!
 
 
Q - kan du inte skriva vart det är ifrån också? :)
A - Jag orkar faktiskt inte det, det är så mycket kläder och jag orkar inte sitta och skriva vart allt kommer ifrån. Förlåt! Du kan dock klicka på bilden och där står det vart allt är ifrån, kramis.
 
Q - Vart vill du operera dig?
A - Näsan, brösten, vill även fixa läpparna och kindbenen och revbenen
 
 
Q - Dom med korset Emelie vad är det för märke på dom där ballerinorna ?
A - Tory Burch!
 
Q - Super bra blogg, fortsätt uppdaterar mycket! Kram Superbra tips!! :)
A - Tack så jätte mycket och jätte kul att du läser bloggisen!!
 
Q - Hur låmg är du? Äldkar din blogg
A - Jag är om man ska vara exakt 161,5cm! Tack så mycket, kramis






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?