Blobbis
Publicerat den

Svart T-shirt storlek S 150kr
Stickad tröja storlek M 200kr
Tröja med öppen rygg storlek XS 200kr (dålig bild)
Blus med rosa blomm detaljer storlek XS/S 200kr
Stickad tröja storlek S 200kr
Stickad tröja storlek 34 (XS) 200kr (dålig bild)
Virkad tröja storlek XS/S 200kr
Transparant blus storlek L men är som en en större XS 200kr
Om ni är intresearde och vill veta mer kika mig @emelie.rengart eller skriv på facebook @Emelie Amanda Rengart du kan även mejla mig @[email protected] pris kan disskuteras och mötesplats! Kramis



Anonym

med vad gör du dina collage?:)



URL:


mathilda

jag köper gärna hollister t-shirten!!! :)



URL: http://lllovee.devote.se


Amanda

Jag vill oxå gärna köpa hollister t-shirten!
Men jag bor inte i Stockholm så kan inte mötas... :(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?