Bloggpaus?
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Som rubriken lyder tänkte jag KANSKE ta en lite blogg paus. Det känns som jag inte sköter bloggen som jag ska och jag ger inte mitt allt, det är förmodligen tråkigt för er också att läsa halvdana inlägg med inte så mycket hjärta i. Så jag tänkte ta en blogg paus och låta bloggen vara för ett tag och sen kommer jag tillbaka med 120% lust.
Vad tycker ni?




malin

väldigt tråkigt! får så himla mycket inspiration av dig emelie!
kram på dig finis!



URL:


Sofia

Synd :( dock märks det att du inte riktigt finner någon inspiration. Aja får hoppas att du kommer tillbaks!



URL:


Anonym

Tråkigt..aja jag kommer glömma bort dig om tar paus!



URL:


felicia

... :(



URL: http://fillann.blogg.se


Anonym

Kommer inte tbx om du tar paus...



URL:


ellen

tråkigt, älskar ju din blogg!! <3



URL:


frida

åh vad trisst, du är en av mina favoritbloggare!



URL: http://fridagustafsson.blogg.se


Anonym

om du tar paus så kommer jag någ inte heller tbx till din blogg :(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?