Torsdag 24 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Ska börja med att säga att det är snart dags att avsluta min Q Time hade tänkt svara på dem frågorna jag fått nu i helgen eller någon gång nästa vecka, så om det är något ni vill att jag ska veta eller om ni undrar något så finns inlägget i kategorin "Q Time". Har legat i sängen och tittat på GG ända sen jag kom hem från skolan vilket var runt halv tre har jag för mig. Är helt slut behöver verkligen helg och få sova ut ordentligt det är verkligen bedrövligt att vakna halv sju varenda dag, dock gör jag inte det utan jag låter alarmet ringa ett tag innan jag bestämmer mig för att slita mig ur sängen. Har faktiskt inte så mycket mer på hjärtat om jag ska vara ärlig ska återgå till min favvo serie nu.
XOXO Emelie







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?