Torsdag 10 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Jag har gått och blivit sjuk eller snarare så har Fanny smittat mig... Har feber, ont i huvudet och hela halsen är svullen så jag gick inte till skolan idag. Mår så himla dåligt verkligen ligger i sängen och dör helt ärligt talat #cut4me jag försöker dock få lite plugg gjort men det blir lite svårt när jag inte har några böcker här hemma... med andra ord så blir inget gjort! Jag ska till skolan imorgon fråga mig inte varför ens men jag försöker kämpa på haha. Har inte så mycket mer att säga faktiskt ska setill att tränings svaren kommer upp idag så det får ni hålla utkik efter sen även ett videoinlägg som kommer förhoppningsvis upp nu i helgen som det ser ut, men jag lovar inget som sagt! Hoppas ni haft en bra dag och håller er friska, kramis!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?