Tisdag 22 januari
Publicerat den

Hej bloggen! Lite sen uppdateringen idag men bättre sent än aldrig! Det var riktigt jobbigt att lämna sängen imorse tror jag blev av väckt sex gånger innan jag var tvungen att tvinga mig själv upp ur sängen. Hade vanliga tråkiga lektioner i skolan, inget speciellt heller har hänt idag. När jag kom hem gick jag raka vägen upp till rummet för att fixa på rummet och jag är snart helt klar! Tog också tag i garderoben som behövdes rensas så nu har jag slängt ut tonvis med kläder som bara tagit upp massa plats. Videon på rummet kommer upp idag iallafall och det lovar jag! Tänkte även göra något tips, bekännelse inlägg och kanske starta igång en frågestund. Jag är faktiskt lite emot frågestund bara för att jag aldrig riktigt får många frågor, haha! Och det är ert fel ;) så om jag har en frågestund som jag förmodligen kommer ha så fråga mig vad son helst, berätta det du har på hjärtat och lämna en kommenterar om saker du tänker på och undrar om mig. Nu ska jag återgå till att fixa på rummet och sedan göra videon och sätta igång med att laga middag. Kramis!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?