Söndag 20 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Har inte bloggat något sen igår för att jag har haft fullt upp men här är en catch up!
Igår så åkte jag intill stan för att möta Fanny sedan tåg vi direkt tåget hem till mig. Vi åt gott och hade spa kväll, vi fixa även tonvis med frukt och såklart åt vi inte ens upp hälften haha! Vi somnade rätt så tidigt för att vara oss, idag har vi vart på Ikea hela dagen och jag kom hem nyss från att ha sagt hejdå till Fanny på Solna station. Jag fick med mig ett och annat på Ikea lite mer än vad som var planerat, men gissa vad jag har ju pratat om att jag verkligen är i behov av en ny säng och minsam så beställde vi en. Jag är helt överlycklig och gissa vad den blir hemleveread imorgon!!! IMORGON! Och där kommer även min byrå, tv bord och soff bord som är mitt. Jag har nog aldrig vart lyckligare sprang runt och tjöt av glädje :D Så jag kommer ägna hela dagen efter skolan på att skruva ihop och möblera om samt inreda med mina nya möbler och små dekorationer. Jag kan faktiskt börja redan nu men först så ska jag pilla i mig lite mat och sen tror jag faktiskt duktig som jag är att jag ska göra klart lite läxor och plugga. Hoppas ni har haft en super helg för det har jag verkligen haft!! Kramis
 
Har bytt namn på Instagram också heter förtillfället @akaemelie men det dröjer nog inte länge tills jag byter tillbaka




Jennifer

Åh vad gott det såg ut!!



URL: http://jenniferl.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?