Söndag 13 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Till att börja med så måste jag säga tack till alla er som vart posetiva till video inlägget jag gjorde! Det kanske kom som en chock för några att jag var så pass ung som jag är, låter som jag är gamal och vis haha. Igår så kom bästis till mig vi plocka uppe henne runt tio och åkte hem till mig vi hade så himla roligt och mysigt tror vi somnade vid sex faktiskt eller iallafall jag hon somnar alltid så fort vi har lagt oss i soffan och filmen börjat. Idag så åkte vi båda intill stan för en fika men vi åkte in så pass sent så allt hade redan hunnit stänga typiskt oss! Vi möte Herman iallafall och gick runt lite och sen skulle dem på bio så jag åkte hem. Har vart hemma nu ett bra tag ätit en god middag plåster på såren för att det är söndag, typiskt att ha såndagsångest men man får njuta lite extra och mysa till det rejält och ladda upp för en vecka med plugg.
Mina planer för ikväll är att jag ska träna, duscha fixa lite saker för skolan lägga fram kläder städa och typiska söndags saker. Läsa ska jag också så det passar perfekt med att tända lite ljus och ha fruktmys. Ska läsa ut den boken jag läser nu tills på tisdag men inget är omöjligt ;) Något som jag också sätt är att jag har fått över 1000 sidvisningar vilket jag är helt överlycklig för! tack så jätte mycket för att ni klickar er in på min blogg och jag hoppas det förblir så om ni lovar att fortsätta läsa min blogg så lovar jag er att hålla igång uppdateringen samt ha massa roliga inlägg för er att läsa!! Hoppas ni har haft en toppen helg för det har jag haft även fast jag vart sjuk. Kramis.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?