Q/A
Publicerat den

Q- lägg upp videon :D snälla
A- Den kommer förmodligen upp i helgen men jag lovar inget.
 
 
Q- Vart är det köpt?
A- Jag vet inte men det kommer från Philips iallafall.
 
 
Q- Om du bara solar ansiktet, hur gör du då Med resten av kroppen? Blir inte det inte konstigt om ansiktet är ganska brunt och kroppen "vit"? :)
A - Jag är alltid brunare på kroppen är vad jag är i ansiktet och dessutom blir det inget dunder resultat av ansikts solariumet.
 
 
Q- Hjälp vad snygg!
A- Åå tack så mycket!
 
 
Q- kan du göra ett inlägg om hur man tränar så att låren blir smalare?:)
A- Jo det kan jag göra, kramis.
 
Q- Vad köpte du ögonskuggepaletten??
A- Jag köpte den i Thailand faktiskt, den går tyvärr inte att köpa i affär i Sverige tror jag.



Linus

Du svarar ens Inte på min fråga står du Inte för
Hur gammal du är, säkert as liten hahahaha



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?