Q/A
Publicerat den

Q - Hej, skulle du vilja göra ett inlägg om dina favorit bikinisar från victoria secret ? :)
A - Hej absolut så kan jag ta och göra det! Äger dock ingen Victora Secret bikini själv, kramis.
 
Q - Shit du ser mycket äldre ut jag trodde du var 96a :P kram!
A - Jag tar det som en komplimang så tack! Kramis.
 
Q - Gymmar du själv? :) Isf, hur? Alla gym har 15års gräns, iaf där jag bor :o kram!
A - Nej det gör jag inte, dem flesta har faktiskt 16 som gräns på att använda själv gymmet men oftast är det för vikter m.m, kramis!
 
Q - Hej Emelie! Jag undrar hurdu har råd med alla fina kläder och saker du köper! Som odd Molly blusarna osv! Får du barnbidrag eller hur gör du? Behöver verkligen tips! Kram
A - Hej! För att köpa det jag har gjort på sistone som har kostat några tusen så har jag använt en del av mina julklapps pengar. Jag spar även en hel del för jag tycker det är bättre att köpa ett plagg som har bättre kvalité och som även räcker längre men som kostar mer än att köpa ett flertals plagg från budgetkejdor som har betydligt sämre kvalité på sin kläder och som blir urtvättade snabbt och börjar säcka samt bli noppriga. Jag får månadspeng alltså inte hela barnbidraget men får även extra pengar när jag ska ut eller till stan för en fika m.m. Kan faktiskt göra ett inlägg om hur man spar pengar osv dock är jag inte direkt speciellt ekonmisk av mig men jag förbättras :) Kramis!!
 
Q - Trodde du var typ 97 eller 96 :)
A - Jasså vad kul att höra, kramis!
 
Q - kan du tipsa om garderober ?
och kan du tipsa om grejer att ha i sitt rum så det blir snyggt ? !
din blogg är sjukt bra
A - Garderober? Nu förstår jag inte riktigt... Inredning m.m kan jag absolut tipsa om för det är något jag tycker välldigt mycket om. Vad roligt att höra tack så mycket, kramis!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?