Q / A
Publicerat den

Q - En fråga.. 
Måste bara fråga.. har du dyseleksi eller liknande? Regerade på din stavning bara.. Har också det!
A -  Nej är svaret på din fråga! Har inget liknande heller. Min stavning må ej vara exemplarisk eller fläckfri, jag slarvar rätt så ofta med stavningen och jag går inte igenom varendaste ord men nu kom det upp på fråga så jag kan väl börja med att gå igenon min stavning.
 
Q - Åh din personlighet är helt underbar verkar så trevlig :)
A -  Vad roligt att höra, tack!
 
Q - Tränar du mycket, eller äter du bara nyttigt? Eller har du en sån perfekt naturlig kropp :)? 
Godaste fikat/godiset/snackets du ätit ?
A -  Jag tränar då och då helt klart oregelbundet men gör mitt bästa. Jag försöker äta så nyttigt som möjligt jag personligen tycker socker, godis, läsk m.m är överdrivet och därav har jag tagit avstånd från det. En perfekt kropp är jag långt ifrån att ha!! Oj det var en tuff fråga det måste nog vara massa färsk frukt uppskurit i små söta skålar och en härlig chai på det!
 
Q - Kan du lägga upp snygga väskor med ett lite lägre pris?
 A -  Jag vet tyvärr inga fina budget väskor , det faller inte riktigt mig i smaken om jag ska vara ärlig.
 
Q - Hej, den blåa kabelstickade Gant tröjan, vilken storlek har du på den?:) du är sjukt fin!
A -  Hej! Jag har tro det eller ej en L i den för att alla storlekar var slutsålda men jag var verkligen tvungen att köpa den, den på tok för stor för mig har i vanligtvis en S annars. Tack så jätte mycket, kramis.
 
Q - Älskar din blogg! Speciellt när du ger tips, collage, video inlägg, dagens outfit och vad du vill köpq osv! Grymt!
 A -  Tack så jätte mycket! Älskar att få posetiv feedback då vet jag vad jag ska göra för inlägg i framtiden, kramis!
 
Q - sjukt fin!:)
hur lång är du förresten? vill köpa liknande jeans men är rädd att de inte kommer sitta fint på:)
A -  Tack så mycket! Jag är 162cm, om du är rädd att dem ska sitta dåligt på så är det ju bara att testa.
 
Q - Kan du göra en video eller ta bilder på dina bästa köp specifikt kläder, väskor, skor och klockor typ? Skulle du kunna vissa alla dina oddmolly tröjor och vart du köpte dem och för hur mycket? Har du tips på saker man kan göra i sommar alltså typ aktiviteter som nått bra läger eller nåt? Älskar din blogg :)
 A -  Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig vad mina bästa köp är inom den kategorin men jag ska se om jag kan skramla ihop lite kläder och fota mina favvoar. Jag kan absolut visa vad jag har från odd molly dock kanske inte det blir mina bilder nödvändigstvis för det är väldigt svårt att tajma med tvätten m.m men det löser sig. Ett sommar inlägg kan jag absolut fixa jag har redan ton vis med planer inför sommarn 2013, på tack så jätte mycket! Kramis.
 



Hannah ♥

Du som frågade om hon borde ha dyslexi kanske själv ska kolla sig, jag menar titta på din egna stavning..


fin blogg! :)
titta gärna in på min :)



URL: http://HannahCecilias.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?