Q / A
Publicerat den

Q - ååh hur luktar hello darling?! :)
A - Jag älskar den! Jag tycker den luktar mycket vanlij men den har även andra toner som gör att den inte känns lika tung i doften. Jag tycker den luktar vanlij med blominslag som gör att den luktar väldigt fräscht. En perfekt sommar doft!
 
Q - Jättefina blusar! :)
A - Tack så mycket!
 
Q - Vad söker du på och vilken hemsida för att hitta dom här bilderna ?
A - Här
 
 
Q - Åå vad fina! Det blev ett jätte bra önskeinlägg! :)
A - Tack så jätte mycket!
 
 
Q - "Det är det lilla jag har från odd Molly" bara för 16100kr.. Fett lite, verkligen!
A - Jag tycker inte det är speciellt mycket. Gör något annat än att lägga tid och slå på en miniräknare hur mycket jag har shoppat för på Odd Molly, tack.
 
 
Q - Måste bara säga hur fin och trevlig du är. Du har en väldigt bra blogg, rolig att läsa! Och ditt utseende, många tjejer i min ålder skulle kunna dött för det. Du är en förebild för många inklusive mig. Jag hopps du fortsätter länge med din blogg för jag vet att du kan komma långt, you go girl. Haha nej men, kram på dig och hoppas jag inte tog för mycket av din tid! :)
A - Tack så jätte mycket! Vad roligt att höra blir verkligen super glad. Jag kommer inte sluta blogga och inget jag kan se i framtiden heller, jag tycker det är jätte roligt och att få hjälpa andra. En förebild har jag lite svårt att tro men tack så mycket! Puss & Kram
 
Q - Du som frågade om hon borde ha dyslexi kanske själv ska kolla sig, jag menar titta på din egna stavning..
fin blogg! :)
titta gärna in på min :)
A - Gullis!



Felizia

Det var jag som frågade om hon hade dyseleksi & om du tittar ijen så skrev jag "jag har också det". Menade förresten inget illa.
Jag tycker du, emelie, är fantastisk vacker
Tack



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?