Plugg fika
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Efter skolan så åkte jag till stan för att möta Fanny sen mötte vi en tjej som skulle köpa från bloppisen. Efter det gick vi och fika på waynes och det blev en lång fika vi satt och prata och plugga och det blev nog tre/ fyra timmar. Gick runt och kolla i affärer också men hitta inget intressant förutom ett par vita jeans, det är verkligen något jag behöver! Mina har blivit för stora och helt säckiga så det blir väl att jag kanske köper ett nytt par på fredag men det får vi se, som sagt så spar jag mina pengar till lite mer viktigare saker som är högt på att ha listan. Jag sitter på tåget på väg hem nu, ska fortsätta pluggandet hemma blev inte så mycket gjort men det ska inte lämnas in än så jag har lite tid på mig. Har faktiskt inte så mycket mer på hjärtat faktiskt så hoppas ni haft en bra dag och en fortsatt bra kväll, kramis!




Anonym

Hej fina du! Skulle du kunna berätta lite om hur man kan få självförtroendet att ha vita jeans? Låter kanske lite knäppt, men med tanke på att det är vitt, så ser man ju .. Allt. Kanske oönskade cameltoe, någon ynka liten fläck som blir 100 gånger större vid vit färg, "valkar" osv. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?