♥ Önskeinlägg - vad har jag i väskan?
Publicerat den

1. Longchamp väska har även en i rosa så jag matchar till outfiten.
2. Plånnbok, skulle aldrig klara mig utan den! Har allt i den, pengar, kort m.m.
3. Almanacka, skriver upp prov, läxor viktiga saker.
4. Antekningsbok, skriver upp viktiga saker som är lite längre.
5. Parfym, det är nog det viktigaste av dem alla den här är en mini body slash som luktar super gott.
6. Pennor, jätte bra att ha ett par i väskan.
7. Hörlurar, lyssnar alltid på musik till och hem från skolan.
8. Laddare, laddar alltid mobilen i skolan annars skulle den dö redan innan lunchen.
9. Läppglans, har alltid i ett fack i väskan så jag slipper gräva och leta efter det. Victoria Secret - Clinique.
10. Handkräm, super bra att ha i väskan nu när det är så himla kallt ute och händerna lätt blir torra. The body Shop.
11. Smink, har alltid med mig mitt puder, solpuder, ögonbryns penna och mascara vart jag än går. Victoria Secret.



Felizia

En fråga..
Måste bara fråga.. har du dyseleksi eller liknande? Regerade på din stavning bara.. Har också det!



URL:


Elsa

Är din plånbok från LV äkta? Isåfall, vilken modell, vart är den köpt och när? Ta detaljerade bilder! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?