♥ Önskeinlägg - Odd Molly
Publicerat den

1. Gauze frill blouse - Miinto.se - 1300kr
2. Egotrip short wrap - Odd Mollys hemsida - 1700kr
3. Salt Pant - Odd Mollys hemsida - 800kr
4. Lovely knit jacket - Miinto.se - 1700kr
5. Speak-loud-say-nothing jacke, Salt pant - Odd Mollys hemsida - 1200kr 800kr
6. Lovely knit jacket - Jackie - 1700kr
7. Jaquard jumper - Jackie - 1600kr
8. Gauze frill blouse - Miinto.se - 1300kr
9. Remix sparkly blouse - Odd Mollys butik - 1300kr
10. Cotton anglaise blouse - Matilde - 1000kr
11. Jacquard jacket - Miinto.se - 1700kr
 
Jag har även en vit mjukis dress därifrån. Det är det lilla jag har från Odd Molly! Alla dessa priser är orginalpriser utan rean. Puss!



Sofia

Måste bara säga hur fin och trevlig du är. Du har en väldigt bra blogg, rolig att läsa! Och ditt utseende, många tjejer i min ålder skulle kunna dött för det. Du är en förebild för många inklusive mig. Jag hopps du fortsätter länge med din blogg för jag vet att du kan komma långt, you go girl. Haha nej men, kram på dig och hoppas jag inte tog för mycket av din tid! :)



URL:


Anonym

"Det är det lilla jag har från odd Molly" bara för 16100kr.. Fett lite, verkligen!



URL:


Linnea

Åå vad fina! Det blev ett jätte bra önskeinlägg! :)



URL: http://Pillowdreams.blogg.se


Amelia Seeholm

Jättefina blusar! :)



URL: http://ameliaseeholm.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?