Önske inlägg
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Varje gång jag skiver så så känns det som jag skriver dagbok nästan, haha. Sov på soffan vilket inte var speciellt bekvämt... det var rätt så läskigt också om jag ska vara ärlig! Målat har jag gjort idag dock blir bara randigt nu när fanny inte är här :( Väntar iallafall på att väggen ska torka innan jag målar ett till lager sen har jag bara halva rummet kvar... Den jobbigaste delen måste nog vara att alla saker som var i tv rummet står nu i sovrummet så det går knappt att ta sig fram. Den där söndags ångesten slår till nu iallafall även fast det inte är söndag och det blir extra jobbigt att försöka ta det lugnt och så när hela rummet ser ut som ett krigsfält. Kvällens planer är väl att måla, träna duscha, förbreda inför morgon dagen och ta det lugnt och mysa.
Rubriken är som sagt "Önske inälgg" och jag tänkt att testa att ni får kommentera valfritt inlägg och komma med ett förslag om vad jag ska skriva om, och så väljer jag ut en av era kommenterar och skriver om det och jag hade planerat att göra ett önske inlägg om dagen, vad tycker ni om det? Jag tror att det faktiskt skulle vara rätt så roligt! Så kommentera vad ni vill se idag! Kramis






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?