Onsdag 9 Januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Eller kanske godmorgon är mer passande dock så är inte morgon för mig än utan fortfarande natt. Skolan började som sagt igår och det var en riktig mjukstart dock vet jag inte hur den här veckan ser ut men jag tror att jag prov om två veckor har jag för mig. Jag har iallafall sov morgon idag tills klockan tio och såklart i vanliga fall så skulle jag ta tillfället iakt och sova ut en stund till men så är det inte nu, kanske ska fixa lite saker på rummet ställa ordning och dona nu när tv rummet är torrt eller så stannar jag kvar i sängen och latar mig med en film? hm... svårt beslut. Ska pallra mig iväg till Ica sedan för att köpa ex antal energi drickor för det kommer behövas för att jag inte ska somna under lektionerna. Har faktiskt inte så mycket mer på hjärtat faktiskt utan att jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag så uppdaterar jag under dagens gång. Kramis!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?