My Makeup
Publicerat den

1. Jag börjar med att ta concealer runt näsan, munnen, under ögonen och för att täcka någon blemma, där det behövs helt enkelt. (Concealer - MAC)
2. Sedan tar jag puder med hjälp av en borste i hela ansiktet även ner på halsen. (Borste - Make up Store) (Puder - Fit me Maybelline New York)
3. Borstar solpuder över pannan, kindbenen, näsryggen och under hakan. (Borste - Bobbi Brown) (Solpuder - Make up Store)
4. Målar i ögonbrynen (Borste - Vet inte) (Ögonbryns trio - Make up Store)
5. a) Använder den platta borsten som medföljer och applicerar färgen bootycall, tredje från vänster på ögonlocket. (Ögonskuggspalett - Urban Decay Naked 2)
5. b) Jag tar den bruna färgen i globallinjen halvägs in, jag gör ett yttre V (Borste - Bobbi Brown) (Ögonskugga - Isadora 39 Choco)
5. c) Jag använder den som en "sudd skugga" jämnar ut den hårda linjen färgen innan gav, ger ett mjukare resultat. (Borste - Make up Store) (Ögonskugga - Make up Store Rusty)
6. Böjer ögonfransarna tre gånger rot, mitten och topp och i tre sekunder varje steg (Ögonfransböjare - HM)
7. Gör sicksack rörelser med borsten 2 lager på både övre och nedre fransarna (Mascara - Voluminous x5 Carbon Black)
8. Jag avslutar med att putta lite läppstick på läpparna (Läppstick - Revlon Matte 013 Smoked Peach)



Eve

Vad köpte du ögonskuggepaletten??



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?