Måndag 7 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Bestie sov här igår super mysigt vi måla för fullt och avsluta det med färgkrig hade färg precis överallt, haha! Vi åt thai mat och titta på film super mysigt. Hon försökte väcka mig några gånger men som jag är så sov jag igenom det men tillslut fick hon nog och börja kittla och dra bort täcket så det var mot min vilja att öppna ögonen och gå upp.
Har börjat måla tv rummet nu men soffan är så stor så det gör det till rena helvetet att försöka komma runt och få färg överallt, har gjort två väggar hitils så jag har halva kvar. Blockerat sängen har jag också så det blir förmodligen att sova på soffan i vardagsrummet... buhu! Ska träna snart tror jag ätit alldelse för mycket dem här senaste dagarna tror jag målar efter det sen en snabb dusch. Jag börjar även skolan på tisdag, inte roligt alls... Det här lovet har vart helt galet hänt så extremt mycket olika saker! Så det är väl på ett sätt skönt att komma in i sina vanliga "rutiner". Hoppas ni haft ett jätte bra lov och att ni har vänt på dygnet det har inte jag gjort iallafall.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?