Måndag 21 januari
Publicerat den

Som sagt det här skulle kommit upp igår.
Gick till skolan idag och hade bara vanliga lektioner och när jag sluta vid kvart över tre tog lata jag bussen två stationer hem för att slänga mig på min nya säng! Åå den är verkligen gigantisk and i love it!! Men den är så himla hård men den blir väl mjukare med tiden förhoppningsvis. Jag har iallafall skruvat möbler och möblerat hela kvällen lång och äntligen är jag klar eller nästan iallafall... Det kommer förhoppningsvis upp en video lite senare idag efter jag slutat skolan så att nu får se hur mitt nya rum ser ut. Det blir att premiär sova i sängen snart, lägger mig i en ny samt ny bäddad säng och gosar ner mig med ett avsnitt av GG. Har faktiskt startat från avsnitt ett säsong ett också så det är roligt dels för att jag inte sätt alla och jag har en heeeeel del avsnitt att se på men det är rätt så skönt att dem har gjort så pass många säsonger att det tar ett tag att titta igenom alla. Men nu ska gå och gosa ner mig i sängen men först plocka lite extra på rummet. Godnatt sötisar!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?