Lördag 12 januari
Publicerat den

Godmorgon sötisar! Sovit gott? Det har iallafall jag gjort :D Jag ska försöka slita mig loss från datan och in till badrumet för en dusch. Det kommer komma upp mycket roliga inlägg idag mycket tips/inspo inlägg skulle jag säga. Sjuk är jag fortfarande men en gnutta bättre känner jag mig känns som jag inte feber iallafall vilket är super men halsen är dock densamma. Det värsta med att vara sjuk är förmodligen att jag inte kan träna och jag blir alltid så himla tränings sugen när jag ser folk lägga upp bilder, inspo bilder, övningar, you name it! Då jag själv ligger i sängen och snorar och hostar... Har funderat på att skaffa gymkort också jag hade ett förut som jag tror har gått ut nu som jag aldrig använde... vet inte om det är värt att lägga dem pengarna på det vill ju köpa säng och det är ju såklart första prion men det blir förmodligen att jag köper ett gymkort lite senare för jag har blivit så himla tränings sugen och längtar tills jag åker till Thailand nästa gång så man kanske till och med gå stranden och se bra ut ;) Nej nu ska jag inte ligga och slöa i sängen dock har jag inte så mycket annat för mig men om jag ligger kvar är det tendens till att jag sover bort hela dagen, kramis!



Filippa

Gud vilken bra blogg! Älskar den! Du är sjukt söt, skriver massa intressanta inlägg osv fortsätt du kommer gå långt <3



URL: http://felippasy.blogg.se


Diman Dilir

mys blogg!:)
undrar hur lång du är och hur mycket du väger? helt perfekt!:)
kramis!



URL: http://psremembermee.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?