Ikea
Publicerat den

Hej sötisar! Jag älskar att möblera om och det är faktiskt så att jag har gjort det igen, haha. Jag tog upp min klädställning och satte även upp en spegel ovan, och det blev mycket snyggare! Dock så tycker jag att klädställningen är en aning förstor tyvärr. Jag vill även köpa nya möbler och det är det jag tänkt att göra första prion är en ny säng och byta ut mina två svarta byråar till en vit. Jag gjorde även lite räkning på hur mycket det skulle kosta och köpa sängen och botten, madrass m.m och jag kan säga att jag köpt kläder för mer... så det är en aning surt men jag fortsätter spar pengar haha! Jag vet precis hur jag vill ha mitt rum det ska vara vitt såklart med små gulliga detaljer, helst inte så många "stora" möbler. Ska måla om i helgen också på lördag med bästavän till hel vitt, så det är ett steg framåt till mitt ultimata dröm rum :D
Här är lite saker som jag vill köpa och alla bilder är tagna från Ikea.se






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?