Get to know me
Publicerat den

Jag är en riktig tidsoptimist, tror att jag kan hinna med flera hundra saker på begränsad tid
Jag vill byta skola
Jag vill gå jurudik/ ekonomi efter nian
Min favorit färg är röd och det har den vart enda sen jag var liten dock äger jag inget som är rött eller föredrar röda saker
Jag älskar sällskapspel
Jag älskar att åka baklänges när jag åker tåg
Jag avskyr att gå på bio
Jag hatar när folk man skriver med slutar svara mitt uppe i en konversation eller svarar segt
Jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt är 2013
Jag har ett videoinlägg som jag vill lägga upp men jag vågar inte
Jag har vart kär en gång fast mina vänner skulle säga två
Jag blir väldigt lätt uttråkad
Jag brukar alltid gå runt och nynna och sjunga för mig själv
 



Anonym

lägg upp videon :D snälla



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?