Get to know me
Publicerat den

Jag har fått en sån stor blogg lust nu på sistone, vill blogga hela tiden
Jag älskar knäckebröd på helgerna är det typ det enda jag äter
Jag skulle inte klara mig utan musik
Jag älskar kicken man får när man tränar
Jag kommer satsa på bloggen, träningen och skolan det här året
Jag tror den här sommarn kommer vara bäst
Jag vill utomlands kommer gå in i en depression om jag inte får sol, saltvatten och känner en strand under mina fötter
Mitt rekord är att duscha på 10/15 minuter det är helt sjukt hur länge jag duschar i vanliga fall
Jag vill plastikoperera mig när jag fyller 18
Min största kändis crush är på Zac Efron
 



Anonym

Emelie vad är det för märke på dom där ballerinorna ?
Super bra blogg, fortsätt uppdaterar mycket! Kram



URL:


Anonym

Dom med korset



URL:


Anonym

Vart vill du operera dig?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?