Fredag 25 januari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Har vart med Fanny hela dagen hon åkte hem till mig efter hon slutat skolan och vi bara tagit det lugnt och skojat som vanligt, härlig blandning! Hon följde även med mig till Sollentuna för jag skulle till tandläkarn men vi måste tittat fel på datumet för det var så att jag har tid på måndag istället... så det var bara att åka hem igen. Vi åt middag och efter det tog hon själv tåget hem med andra ord så lämnade hon mig helt själv... Hatar verkligen att vara själv blir helt deprimerad och tänker nästan bara svarta tankar (enormt sällskapsjuk) Vi gjorde även en video där jag svarar på alla frågor men det tycks inte fungera att ladda upp den vilken osis verkliggen, om det är någon som vet varför det ej går så är jag jätte tacksam om du skulle kunna lämna en kommentar om varför. Jag ska fixa lite mys till mig och sedan krypa i säng med filmen Breakfast at Tiffany's vilken är favvo filmen! Ett stort tips riktig underbar gammal film.
Dagens outfit ♥



Diman Dilir

sjukt fin!:)
hur lång är du förresten? vill köpa liknande jeans men är rädd att de inte kommer sitta fint på:)



URL: http://psremembermee.blogspot.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?