Emelie tipsar om...
Publicerat den

Det här en liten sak jag fick i julklapp, mitt hår är/var som sagt enormt slitet efter allt det gick igenom för ett tag sedan. Jag har börjat använde den här oljan sedan julas och har märkt stora resultat mitt hår har blivit betydligt mindre torrt, ser friskare ut och även blivit starkare! Jag använder den som en nattkur vilket betyder att jag sätter i oljan i längderna (från örat och ner) och flätar ihop det och sedan sover jag med det och på morgen efter när jag ska duscha så schamponerar jag håret som vanligt och efter blir håret super mjukt och känns friskt. Det är en hårolja och inte en inpackning som nu många av er kanske tror, det kan användas som det men olja tycker jag personligen fungerar bättre. Det är som att jämföra ansikts kräm mot ett serum, haha.
Den kan användas till mycket innan du tönar håret, som stylingsprodukt, nattkur, blanda med din inpackning för djupare effekt, för torra områden på kroppen t.ex. armbågar och händer. Den kommer i en pumpflaska vilket är jätte smart och enkelt, volymen är 50ml. Konsistensen är rätt så tjock och fet men inte som ricinolja utan den är lätt att jobba med och det läggs inte utanpå håret som ett hölje utan håret tar åt sig det.
Om du är sugen att slå till på den här super oljan blir den din för bara 300kr vilket är en billig peng! Finns att köpa på Kicks.
Den heter - Lernberger Stafsing OIL BOOSTER Style & Repair
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?