Ansikts solarium
Publicerat den

Det här är nog en av världens bästa uppfinngar för alla blekfisar! Solariumet. Jag som många andra jag känner tycker att det tar lite i plånkan när man solar jag brukar sola i 20 minuter för 120kr, det är inte så farligt men tänk på vad man kan göra för alla pengar man lägger på "solning". Den här lilla aniskts solariumet blev mitt för ett bra tag sedan, och nu har jag börjat använda det och jag är kär i det! Jag har börjat sola i 10 minuter för det är ingen smart idee att köra 20 för att det blir för mycket för ansiktet, det blir för strakt. Jag tycker det fungerar utmärkt dock så får man inte lika mycket färg som man får i ett vanligt solarium men det är ju på grund av styrkan på rören. Alla ni solarium torskar så är det här en väldigt bra lösning på era bleka problem, haha!



Emma

Om du bara solar ansiktet, hur gör du då
Med resten av kroppen? Blir inte det inte konstigt om ansiktet är ganska brunt och kroppen "vit"? :)



URL:


Anna

Vart är det köpt?



URL:


Linus

Hur gammal är du?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?