White Jeans
Publicerat den

White Jeans
 
White Jeans by emelie-rengart featuring colorful jeans
Jag fick en fråga om vilka märken och affärer som har bra vita jeans! Dem flesta affärer har vita jeans, inte just nu för det inte är säsong för det och just därför rear dem ut dom. Jag köpte mina på Bikbok för 200kr och har storlek S, dom sitter som en smäck och jag gillar dom jätte just för att dom sitter som dom ska och inte är transparanta som många vita jeans har en tendens att vara. Det finns inte riktigt något speciellt du ska tänka på när du använder vita byxor eller innan du köper ett par. Att inte få smink och annat på dom är ändå rätt så självklart, jag tvättar mina efter en eller två användningar så att om jag fått någon fläck möjligtvis så går det att tvätta bort den. 
Vad ska man ha till vita jeans? Det är ett plagg som enligt mig går till allting! Det går till starka färger men även jordnära färger vilket är min favorit att matcha med. Jag älskar hel vitt, vita jeans, vit blus, vit scarf, och en ljus kofta och sen silver eller guldsmycken. Jag tycker det är en perfekt outfit som ser fräsch och ny ut. Vita jeans är ett riktigt basplagg som är bra att ha i sin garderob, även svarta, mörkblå, ljusa, utsvängda och ett par stuprör är också jätte bra att ha i garderoben för det är vanliga och viktiga basplagg
Vita byxor är ett rikitgt kap! Några affärer som har bra och billiga vita jeans är, Bikbok, Gina Tricot, Zara. Puss!
 



lovisa

åh vilket bra inlägg!! men vad kan man ha för skor till vita jeans? kan man verkligen ha vita converse eller måste man typ ha hunter stövlar?

kram, super bra blogg föressten, älskar den :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?