Torsdag 7 februari
Publicerat den

Godmorgon bloggen!
Igår kväll så möblera jag om i hela rummet så det ser helt annorlunda ut, böt rum. Det höll jag på och fixa tills klockan två så jag känner mig helt död nu är så himla trött. Jag slutar tidigt idag halv tre har jag för mig faktiskt. Då ska jag plugga, måste skriva klart och skicka in några inlämningar. Har fått rätt så många frågor på kik angående tränings inlägget och hur man gör vissa övningar så det blir förmodligen att jag gör en video när jag visar hur man gör, och den kommer upp idag. Det snöar för fullt ute och det känns nästan som om det ska bli jul och vinter ytligare en gång till, jag som hade hoppats på en tidig vår men det tycks inte hända. Nu ska jag pilla i mig lite frukost innan jag fixar mig. Puss!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?