Torsdag 21 februari
Publicerat den

Godmorgon bloggen!
Jag är uppe tidigt vaknade för en timme och gick då och började fixa mig så nu är jag i princip klar redan så det är riktigt skönt. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska skriva klart och skicka in en inlämning och sedan träna förmodligen och bara ta det lugnt resten av kvällen. Har rätt så mycket imorgon, ska möta några som ska köpa från bloppisen i stan och sedan måste jag hitta något till mamma i pressent för hon fyller år på lördag så ska vi fira henne och så ska Fanny sova här på lördagen också och så har jag lov nästa vecka också! Kunde inte kommit mer lägligt behöver verkligen en paus från skolan så man kan ta ett nytt tag och göra sitt bästa. Men nu ska jag ta och hitta på något, puss!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?