Täby
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Sitter i bilen nu mot Täby för att jag ska hämta upp något riktigt speciellt. Och det är nämligen min Justin Bieber biljett!!! Jag kan inte riktigt förstå att jag fick tag på en biljett, helt otroligt jag kommer börja stört tjuta så fort jag får den i mina händer. Efter jag vart i Täby ska jag ta tåget till stan för att möta upp Fanny på en fika förmodligen om inte allt hunnit stänga annars blir det väl café 60 vid lilla torget. Jag ska sova hos älsklingen också så det blir mys kväll känns som det har gått flera år sedan jag såg henne sist fast det bara var förra helgen sen. Jag han. Tyvärr inte göra något inlägg som ni nog ser och bloggningen kommer gå trögt ikväll för jag ska vara med Fanny. Hoppas ni får en jätte bra kväll och om vi inte hörs ikväll så lovar jag super bra uppdateringen imorgon xo







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?