Svar på era frågor
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Angående q/a där jag gör inlägg och svarar på era frågor, det är rätt så jobbigt att sitta och kopiera varendaste fråga och sedan skriva ett svar, jag kom fram med en lönsning på detta problem och det är att varje gång ni kommenterar något så finns det en svara knapp och där kan man skriva typ som en form av en kommentar men att jag svarar på era frågor. Jag kommer börja med det men jag kommer inte sluta svara helt i inläggs form. Så ni som ställer frågor m.m kommer få vara tvunga att klicka vidare på inlägget som ni tidigare kommenterat för att läsa ert svar. Det kanske blir lite jobbigare för er men jag tror att ni har orken att göra det, så lovar jag att kommer ge ett super snabbt svar! Vad säger ni om det? Jag kommer nu svara på dem kommentarer jag fått på senaste tiden på det sättet ikväll så ni kan få se hur det ser ut. Puss och godnatt!



Anonym

Inte för att säga något taskigt det här är bara för att din blogg ska bli bärare men börja ha bilder på varje inlägg, jag orkar aldrig läsa dom inläggen då du inte har bilder. du är jätte fin! kram

Svar: Okej. Jag skrev för inte så länge sedan att jag inte vill vara som alla andra som bara lägger ut bilder m.m. Själva tanken med att blogga är att folk ska läsa om det du skriver och det står jag också för. Tack så mycket, kram
Emelie Rengart



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?