Söndag 24 februari
Publicerat den

Godmorgon bloggen!
Jag vaknade nyligen men Fanny hade vart uppe ett tag och tröttnat på att ligga still. Så nu ska vi gå ner och ta något och äta mot min vilja! Sedan ska vi bara ta det lugnt och sedan bege oss mot stan, om det finns någon som vill köpa något så kam vi redan mötas idag. Det är jätte fint väder riktigt soligt hoppas bara att det inte är kallt. Ska slänga upp en video också men det blir i eftermiddag förmodligen. Har faktiskt inte så mycket mer att berätta känns som jag styckberättar allt, haha. Köpte en jätte söt Odd Molly kofta igår som jag kan visa idag också!
Du som undrade vad jag hade i påsen, det känns lite skumt att ta kort och visa vad jag köpte till min mamma i födelsedags pressent. Dock skulle jag kunna göra det även fast det är en lite läskig fråga.



Nadja

Jaha, oj. Jag missförstod, jag trodde att det var du som hade fått något i present, haha :)



URL: http://nadjasplats.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?