Söndag 17 februari
Publicerat den

Godmorgon bloggen!
Gick upp för en liten stund sedan men skuttar runt i min underbara rosa morgonrock fortfarande, ligger för tillfället i sängen och ska nog sätta på en film. Vid två tiden ska jag in till stan för att träffa Fanny så vi får se vad vi hittar på. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om... Har gjort en room tour video iallafall som jag ska redigera lite och som kanske kommer upp idag annars i veckan. Jag måste verkligen köpa en ny kamera som tar bra bilder och även filmer min kamera jag använder nu är väl någolunda bra men den är trasig för den hackar upp sig och den filmar inte, åå vad jag önskar att jag kunde köpa en ny! Det finns väldigt mycket jag vill köpa nu för tiden, nya kläder, massa saker till rummet, kamera, skor, jacka... listan är låång. Det var faktiskt allt jag hade och säga så jag uppdaterar efter dagens gång, puss.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?