Söndag 10 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Fanny har precis åkt efter att ha sovit här. Stackarn var så himla sjuk att hon inte kunde prata men söta jag pyssla om henne extra mycket! Igår kväll så myste vi med trassel i 3D i sängen och typiskt mig så blir jag alltid rädd och börjar skrika när jag tittar på 3D. Efter det fixade mamma ett riktigt mys bad till oss där vi låg och prata och åt massa frukt hela kvällen och efter det la vi oss och somnade till en film, helt underbart bortsätt från att älsklingen var jätte dålig. Jag tyckte iallafall att vi gjorde det bästa av situationen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på måste ta undan alla te koppar och hals tabletter och sen ska jag nog krypa ner i sängen och bara mysa hela kvällen lång. Något jag redan vet är att jag kommer bli sjuk i veckan efter jag gosat med Fanny hela kvällen och idag. Tänkte svara på kommentarer också lite senare för det vet jag att ni vill. Nu får ni ha en riktigt mysig och skön söndags kväll och vila upp er för en vecka full med plugg och läxor det ska jag göra iallafall, x







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?