Skolan
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Är i skolan och har projektid och vi håller på och ska skriva en kort text om ett ämne som vi sedan ska pressentera för klassen, en instruktion kan man säga. Fantasi lös som jag är så tog det mig ett bra tag för mig att komma på något men tillslut kom jag på en liten sak. Ska sätta igång snart, har redan berättat vad jag kommer ägna min tid åt när jag slutar skolan. Måste plugga har bara runt 4 inlämningar som behövs skrivas... det går nog fortare än vad jag tror. Ska göra den där videon också för att den har blivit efterfrågad, kommer kännas lite konstigt att jag ska göra massa övningar och filma samtidigt, haha. Ska återgå till min mini instruktion. Puss!



Amanda

Kan du länka din blogg för vill börja följa dig men bloggen finns inte å lägga till :(



URL:


Anonym

Video blogga mer



URL:


Alva

Försök tänka positivt. Finns alltid folk som ska trycka ner andra så djupt det bara går för att dessa ska känna sig bättre! I ditt fall handlar det om avundsjuka eftersom du är en sån sjukt snäll, snygg och bra tjej. Fortsätt kämpa. En människa som har ett liv utan upp och nergångar är inte mänsklig innerst inne. En sådan person lever inte på riktigt. Positiva tankar, radera allt skit! Vi är många som tror på dig Emelie!

Svar: Ååå vad gullig du är! betyder jätte mycket för mig
Emelie Rengart



URL: http://alva.gustafsson1%40live.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?