Sitter på tåget
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Har bara tagit det lugnt hela dagen, legat i soffan och tittat på tv och ätit frukt riktigt mysigt! Nu sitter jag på tåget på väg till Fanny min lilla älskling behöver mig, älskar henne så mycket att jag åker hela vägen. Kommer sitta på tåget en timme och det har precis börjat rulla. Har hittat ett uttag efter lite slit så nu behöver jag inte oroa mig över att mobilen dör. Något jag stör mig på något ofantligt mycket är när folk sitter och pratar i telefon och dom anar inte hur högt dom pratar det är på gränsen till att dem skriker, jag blir så himla galen!! Och så är det för mig nu, sitter i slutet av vagnen och är i behov av ett uttag och är omringad av skrika människor och dessutom lyssnar jag musik men jag hör varendaste ord och jag lyssnar alltid på musik på högst. Skrika människor på tåg avgå. Nej nu ska ni inte få höra mig vara bitter och sur, hoppas ni får en toppen kväll sötisar. Puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?