Q / A
Publicerat den

Har fanny blogg? kram :)
A - Nej det har hon inte, kram!
 
Q - Vart kommer underdelen ifrån? Snälla svara :):)
Q - vart är den ifrån?? hur fin som helst!!
A - Lindex!
 
Q - Du har så himla fin stil!
A - Tack!
 
Q - Kan du snälla blogg om fina vita/gräddvita/beacha blusar inför våren och till bra pris? 
A - Här hittar du det! 
 
Q - Emelie-pemelie, det du känner hör till tonårsperioden. Det är alla dina hormoner som gör sig påminda. Det är oftast en jobbig period i livet (för vissa mer än för andra). Finns här om du vill prata.
A - Åå moster! Älskar dig du är bäst!!
 
Q - Vad heter låten i videon?
Du är så hiiiimla fiiiiin!!
A - Beneath your beautiful, tack så mycket!
 
Q - Sminkvideoooo!! 
Q - Sminkvideo!!! 
A - Det kanske jag kan fixa, Kram
 
Q - Skulle du inte kunna göra typ en sminkvideo där du visar hur du sminkar dig eller vad du använder för smink osv. Eller en "klädvideo" där du typ visar dina favoritplagg och hur man kan matcha dom osv.?? Kram! :)
A - Jag gjorde ett smink inlägg för inte så länge sedan så det kan du titta efter i arkivet. Jag kanske kan göra en smink video jag lovar inget! Det där med kläderna kan jag också kanske fixa. Kramis!
 
Q - Jackan som du skriver är från Ginatricot är jätte fin men jag har aldrig sett den? Varken online elr i butik, är den nyinkommen elr vart har du hittat den? Åh vill så gärna ha den!!
A - Den finns att köpa online in och titta på deras hemsida, puss!
 
Q - Skulle du kunna göra ett inlägg om din klädstil? Alltså vilken stil du har/vill ha, vilka dina favorit outfits är och vilka butiker du gillar. Skulle va kul om du skrev "lite mer" så att det är mycket text typ. :)
A - Absolut!!
 
Q - Får ni ens ha 3 prov per vecka? I min skola får man Max ha 2!!
A - Ja det får vi tyvärr
 
Q - Gör fler klädcollage såna du gjorde förut, vardags outfit som inte kostar så mycket, och fler outfit bilder kram!!
A - Ska se vad jag kan göra, puss!
 
Q - Why not all? :) Nej men din blogg är rolig att läsa, du varierar mellan tips och vardagligt, fortsätt så! Gör minitips ibland? Typ inte "Gör så här för att träna dittan eller dattan" utan lägg ut en produkt eller något annat litet?
A - Tack så mycket! Låter jätte bra, i will keep that in mind, kramis
 



Hannah

Åh va fin blogg du har,, synd att man inte kan se så många inlägg bara för den är så fin. :D

Svar: Tack så mycket!
Emelie Rengart



URL: http://www.hannahadel.devote.se


Diman Dilir

Em, i vilken program gör du dina collage?:)

Svar: Polyvore.com
Emelie Rengart



URL: http://psremembermee.blogspot.se


Elin Nilsson

Du har verkligen jätte fina tänder! Haha låter kanske konstigt, men har du blekt dom eller vad har du gjort? Använder du någon speciell tandkräm? :)

Svar: Åå tack så jätte mycket!! Blir super glad att få höra det. Jag bleker dem då och då, jag använder bara vanlig tandkräm men jag föredrar en som endast går att köpa i Thailand faktiskt. Kram
Emelie Rengart



URL: http://nattstad.se/nilssonelin


nelly

allt bra ?:)

Svar: Ja det är det! kram
Emelie Rengart



URL: http://nellystigh.blogg.se


Anonym

Hej, älskar din blogg!:)
Färgar du håret, om du nu har gjort elr gör de vilken färg/märke använder du :)

Svar: Tack! Ja jag färger håret, det beror helt på. När jag vill vara ljushårig så bleker jag det och sedan tonar det i en ask toning (801) och märket är Loreal. Jag färgar/ tonar håret nästan bara med Loreal för att dem har ett brett sortiment och bra kvalite. Kram
Emelie Rengart



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?