Önskeinlägg
Publicerat den

Hejsan bloggen! Ligger i sängen nu och ska sova snart! Jag har lite smått panik vet verkligen inte vad jag ska blogga om! Har så många ideer och jag precis hur jag vill att det ska se ut men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till väga... Har ni några förslag, några tips och ideer släng gärna in en kommentar skulle verkligen uppskatta det!
Det är flera som har skrivit till mig att dom sett mig i stan, på tåget osv. kom fram vet jag! Det är ingen fara och jag är inte farlig och jag bits inte, skulle vara jätte roligt att få träffa er söta blogg läsare!



Nadja

Modetips (kläder och väskor), skönhetstips, sminktips på bra smink, inspiration till rum osv :)



URL: http://nadjasplats.blogg.se


emma nylén

Insperation till rum tycker jag! Tipsa om saker t rummet och ta kort på ditt rum, ta inte insperations bilder, ditt rum är jätte fint! takort på det istället



URL:


Anonym

gör fler videoinlägg :)



URL:


Cornelia

Ett inlägg om din familj skulle va kul, sminkvideo!!, tips på vår kläder :)



URL: http://neliaaas.blogg.se/


Linnea

Tips på sommar aktiviteter som man kan göra, inrednings inspiration (om du vill skulle jag bli jätte glad ifall du visade hur man kan ha massor av foton på väggen alltså olika ider, kanske D.I.Y alltså att man gör om nån sak som typ hur man kan pimpa upp en jeansjacka till en jeansväst med nitar på. Eller typ tips på hur man kan göra för att tjäna pengar gärna enkla saker fast även lite arbete att kämpa för som typ loppis eller nått!?



URL:


Linnea

Fortsätt även med vårkläder collage för dem blir så bra



URL:


Kelly

Hej när du köpte vs i Bangkok asså var det i taxfreen eller utanför när man skulle gå ut. Och vilken flygplats är i Phuket och ska åka till Bangkok om 2 veckor typ och hur mycket kostade typ en body mist 250 ml? Tacksam för svar puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?