♥ Önskeinlägg - Vad vill ni se mer av?
Publicerat den

Mina mål med bloggen är att jag ska kunna ha något slags inflytande på er läsare, ett gott inflytande. Jag vill kunna göra en liten skillnad på hur ni ser saker och ting och försöka göra det bättre, mer posetivt! Jag vill självfallet att bloggen ska bli stor, få fler och fler läsare men för mig är inte det min första prioritering utan det är faktiskt att göra en liten skillnad. Jag pratar inte om vilken färg ni ska ha på väggarna i ert rum eller vilka affärer ni ska köpa era kläder i, utan hur ni ser på saker och ting och försöka hjälpa er med inte lika "ytliga problem". Jag vet att det kan vara jätte roligt för er att läsa om lite mer ytliga saker, det behöver inte nödvändigtvis vara ytligt. Jag har som stort intresse av det, kläder, smink, inredning, fina saker m.m listan är lång kan jag berätta och det har ni mitt ord på att ni kommer få se en hel del av i framtiden! Men jag vill även visa vem jag är och framföra min tycken och åsikter, inte bara om vad jag tycker om den där tröjan eller vilka parfymer som luktar godast. I dags läget är det rätt så svårt för mig att skriva vad jag tycker om det verse saker för ni kommer inte med så många förslag. Så jag tänker be om en tjänst vad vill ni se mer av? Är det smink, kläder och dittan och dattan så kommentera det men va väldigt specifik så jag vet exakt hur ni vill ha det. Eller vill ni veta mer om mig och mina tycken så kommentera det eller om det är en blandning. Eller om det är tips på vad som eller fler videos så kommentera på vad osv. Jag vill veta vad ni vill få utav mig och vad ni vill läsa. Tack!



Stina

Why not all? :) Nej men din blogg är rolig att läsa, du varierar mellan tips och vardagligt, fortsätt så! Gör minitips ibland? Typ inte "Gör så här för att träna dittan eller dattan" utan lägg ut en produkt eller något annat litet?



URL:


Anonym

Gör fler klädcollage såna du gjorde förut, vardags outfit som inte kostar så mycket, och fler outfit bilder kram!!



URL:


Linnea

Skulle du kunna göra ett inlägg om din klädstil? Alltså vilken stil du har/vill ha, vilka dina favorit outfits är och vilka butiker du gillar. Skulle va kul om du skrev "lite mer" så att det är mycket text typ. :)

Svar: Det skulle jag kunna göra, har tänkt på att göra en video och visa mina favoriter men även ett skriftligt inlägg där det är lite mer detaljerat . kram!
Emelie Rengart



URL:


Ulrika

Skulle du inte kunna göra typ en sminkvideo där du visar hur du sminkar dig eller vad du använder för smink osv. Eller en "klädvideo" där du typ visar dina favoritplagg och hur man kan matcha dom osv.?? Kram! :)

Svar: Absolut!
Emelie Rengart



URL:


Anonym

Sminkvideoooo!!



URL:


Nicci

kan du inte göra video eller bara ett inlägg på alla dina vs produkter och berätta vilken du gillar mest och säga vad dom heter även vad dom "doftar" ja alltså visa. Skulle vara sjukt kul och snällt! Har tänkt köpa nya och testa andra. Tack i förhand

Svar: Absolut det kan jag göra! Puss och kram
Emelie Rengart



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?