Onsdag 6 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen! Halva veckan har redan gått och det är redan onsdag, dagarna flyger verkligen förbi! Har pluggat hela dagen men det tycks inte som jag kommit någon vart, har bara hunnit skriva två uppsatser men klockan är bara fem. Har tre styckna kvar men det finns en dag imorgon också. Har planerat göra något inlägg idag också, jag har ändå bosatt mig vid datan för tillfället så kan passa på att göra det nu. Ska träna lite senare idag, igår körde jag ett rejält ben pass och lite rumpa. Kan dela med mig av mitt ben och rump pass också så ska ni kan få testa. Det är ganska tungt för "nybörjare" men för dem flesta är det perfekt! En riktig utmaning för benen och rumpan.



Vera❤

Hej! Ja, snacka om att tiden går fort!
Jag måste bara fråga, minns du mig? Jag vet inte om du gör det men du var min fadder på Odenslunda och du gick typ i fyran eller femman kanske... Jag minns dig iaf, och du är sjukt snygg, fortfarande ;) Var bara tvungen att fråga, kul att jag hittade dig på fb och att du hade en blogg! Kramis <3



URL: http://realgirls.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?