Onsdag 27 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Fanny sov här och hon åkte för en stund sedan. Igår efter vi gått i nästan varenda affär och tittat så åkte vi till Sollentuna centrum och jag fick faktiskt med mig lite hårfärg så när vi kom myste vi och lite så sen färgade jag håret. Kan inte säga att jag blev nöjd men det blev betydligt bättre är inte mörk i håret utan mer ljusbrun. Kommer bilder lite senare! Mamma åkte och köpte sin projektorn igår också som hon har tjatat om den men det kommer bli så himla mysigt att ligga i soffan och kunna få den där bio känslan och sen dessutom att man kan se 3D filmer är ju ett stort plus! Så nu slipper jag ligga i mammas rum för att titta på 3D. Ska sätta upp den nu förmodligen lite knepigt bara. Idag ska jag inte göra något speciellt bara ta det lugnt mår riktigt dåligt, huvudvärk och illamående är inte roligt någonstans. Men jag bloggar lite senare, puss!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?