Måndag 4 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Slutade skolan 15:15 så fick skjuts hem av mammis. För att på idrotten så skulle jag och två tjejer göra uppe plankan tror jag att den heter, jag var i mitten och så fort vi hade Kommit upp rasar vi och min for kommer under och bokstavligt talat krossas. Yolo som jag är tänker jag att det inte är någon fara men senare framåt eftermiddagen klarar jag inte ens att lägga någon tyngd på foten. I värsta fall har jag brutit stortån den är helt blå och svullen! Fick även nackspärr igår så det är ju en jätte bra kombo har vart och hämtat kryckorna som jag är i behov av just nu även fast jag bara ligger i sängen och latar mig. Måste verkligen öppna historieböckerna nu för har prov imorgon, hur ska det gå? Gör mitt bästa iallafall. Har även bokat en tid hos doktorn för att dem ska kolla på fossingen eller snarare tån. Förutom nackspärr och förmodligen bruten tå så mår jag finnimang hoppas ni får en mycket bättre dag än vad jag har! Xo







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?