Måndag 18 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen! 
Kom nyss hem från skolan, vilken skön dag det var idag! Skratta hela lunchen med världens bästa tjejer, hade verkligen super roligt. Skrev spanska provet också och det gick super bra hade ett fel bara men det hade hon överseende med så man kan väl säga att jag hade alla rätt ;) Är rätt så stolt över mig själv för att spanska är mitt  sämsta ämnen eller det jag har svårast för. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir nog bara ta det lugnt med andra ord blogga, ska även plugga lite No och träna och duscha. Imorgon har jag halv studiedag och slutar runt tolv! Så himla skönt älskar att få sluta tidigt, har endast två lektioner, hemkunskap och So. Nu ska jag ta och göra några inlägg till er, hoppas ni får en toppen dag sötisar. Puss!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?