Lördag 16 februari
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Kan börja med att säga att jag har gjort smink videon nu iallafall och ska bara fixa ihop den och sånt så kommer den upp ikväll, eller lite senare ikväll. Så jag hoppas att ni uppskattar den! Den är inte i bästa skicket men så bra jag kunde göra. Nu ligger jag i soffan och tittar på mello och väntar på att middagen ska bli klar. Har faktiskt möblerat om på rummet igen... Nu är jag jätte nöjd! Var lite kreativ och gjorde om mitt soffbord till ett skriv bord faktiskt , blev jätte nöjd. Min fråga är vill ni att jag ska göra ännu en room tour? Tredje gången gillt kanske? Kommentera så jag vet om jag ska göra en, puss! Den kommer komma upp imorgon isådanafall. Puss!




Fanny

Ja gör det!:)



URL:


Jasmin!

Jaa! Gör det!
Älskar din blogg!! Grym! Du är jätte fin! Dröm utseende!! Hoppas allt är bra! Kram

Svar: Tack så jätte mycket! detsamma kramis
Emelie Rengart



URL:


Elin!

Jaaaa! Snälla gör en room tour! Behöver lite inspiration till mitt rum! Btw, du är sjukt fin! <3

Svar: Den är uppe nu! Tack
Emelie Rengart



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?