Hur jag lockar håret?
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Har som sagt pluggat hela dagen inför so provet jag har imorgon, känns faktiskt som det kommer gå riktigt bra men det återstår att se. Jag ska plocka undan lite på rummet och sedan hoppa in i duschen och ta en snabb dusch och sedan återgå till lite mer plugg, har suttit enda sedan halv fyra vilket är ex antal timmar... Kan ibland inte riktigt förstå hur jag orkar läsa ovh skriva så mycket på en gång. Jag kanske kanske kan göra en video efteråt hur jag fixar mitt hår, jag vet att jag det inte blivit efterfrågat men jag skulle tycka det var lite roligt om det skulle gå som jag vill ha det och då är det hur jag lockar håret med andra ord. Den hinner förmodligen inte komma upp idag men förmodligen imorgon. Vad tycker ni om det? En video på hur jag lockar håret? 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen så bloggar jag lite senare förmodligen! Puss.



Hanna

Ja snälla gör det!



URL:


Elina Månsson

Fint :)

Svar: tack!
Emelie Rengart



URL: http://www.dirtyheels.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?