Home sweet home
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Har vart hemma en liten stund, ligger helt utslagen i sängen och orkar knappt lyfta ett finger. Vi åkte in till stan mycket senare än vad vi skulle så vi hann endast med en fika på waynes. Vilken söndags ångest jag har nu orkar verkligen inte ta itu med skolan och alla läxor och prov ååå önskar att det var sommar!! Ska nog lägga mig tidigt idag ska byta om till mys kläder nu också och fixa och dona på rummet. Kommer kunna sova ikväll avskyr att sova själv speciellt efter man legat och myst med världens bästa kvällen innan. Jag hoppas jag överlever på egen hand iallafall, xo!




feliciaFeliciafeliciafeliciafelicia

Bästa bloggen jag läst på länge!

Svar: åå tack så jätte mycket
Emelie Rengart



URL: http://nattstad.se/feliciaroutola





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?