Gina Tricot
Publicerat den

Gina Tricot
 
Gina Tricot by emelie-rengart featuring wella
Klicka här för en direkt länk!



Anonym

Du vet att det där är ridkollektionen va? Asså det är ju snygga kläder men det är ju ridkläder... :)

Svar: Jo jag vet det. Jag personligen tycker inte om hästmärket som finns på axeln men förutom det så är jackan snygg
Emelie Rengart



URL:


Malin

hej undrar vilket nummer du har på ditt bonzer för jag är också brun och letar just nu efter ett + vad använder du för concealer för ingen passar min hudfärg efter som jag är brun. skulle vara tacksam för svar
kram

Svar: Det är faktiskt ingen bronzer utan det är ett kompakt puder från Maybelline Fit Me nummer 355. Ett märke som har riktigt bra concealers är MAC och finns att beställa på Kicks eller går att köpa i utvalda Kicks butiker men det går även att köpa hos NK. Kram
Emelie Rengart



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?