Bilder på
Publicerat den

Tycker att bloggen har blivit så himla tråkig! Laddar nästan aldrig upp bilder men det är för att kameran är trasig och jag orkar aldrig ta fram systemkameran öven fast den alltid ligger i rummet på hyllan. Jag måste verkligen bättre mig med att ta nya bilder och ladda upp för att ge bloggen lite liv, haha. Dock är frågan nu vad ska jag ta kort på? Jag har verkligen ingen fantasi alls och därav ber jag er att kommentera vad ni vill se för bilder här på bloggen! Glöm inte att vara specifika så jag vet och försår exakt vad ni vill se mer utav av. Puss & godnatt!

 



Anonym

Tycker om när du tar kort på dina outfits och skriver vart det kommer ifrån eller gör collage tips och skriver vart allt kommer ifrån



URL:


Emma

Lite mer "bättre" bilder på dig med systemkameran kanske? Eller mer outfits :)



URL: http://www.emmas.blogroom.se


Emma

Jättefin blogg annars :)



URL: http://www.emmas.blogroom.se


Anonym

Hej jättebra blogg!!!
Skulle vilja se mer bilder på dig ( kanske på rumpan) :D



URL:


Maria

Har du weheartit? Och vad heter du isf? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?