Bekännelser
Publicerat den

Jag har alltid "veckans ord" eller mening det betyder att jag missbrukar det grovt mycket, veckans ord/ mening var allergisk reaktion 
Jag älskar att vakna upp till dags ljus när hela rummet är mörkt men ändå jätte ljust
Jag är besatt av inredning och inspo bilder har sjuttioåtta tusen sådana bilder i mobilen och på datorn
Jag måste knäcka fingrarna hela tiden, jag började bara för att Fanny gör det hela tiden
Vita rosor är min favorit blomma och sen gardenia
Jag är i behov av att åka utomlands (Thailand) måste komma bort bara slappna av och inte tänka på något
Jag har inget blogg sug längre, eller det är snarare så att jag vill blogga men ja vet inte riktigt om vad
Jag kommer börja video blogga mer för jag vet att ni uppskattar det
Jag byter min lås kod på mobilen en gång i veckan för om jag har en och samma kod länge så glömmer jag bort den
Jag önskar att jag levde på 50-talet eller tidigare, älskar allt med det!
 



Elin Nilsson

Har fanny blogg? kram :)

Svar: Nej kram
Emelie Rengart



URL: http://nattstad.se/nilssonelin





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?